דלתות פנים – פרטיות

ביתנו הוא מבצרנו ורבים מבקשים לעצמם זמן של שקט ופרטיות לאחר יום עבודה ארוך או כדי לבלות זמן עם האהובים שלנו. דלתות הפנים אשר קיימות כיום בשוק מאפשרות לקבל פרטיות מוחלטת באמצעות טכנולוגיה פורצת דרך.

דלתות פנים – לקבל פרטיות ושקט

אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור אנשים אשר מבקשים לרכוש דלת פנים לביתם היא נושא הפרטיות. אין ספק כי מדובר בפרמטר חשוב עבור כל אחד, זאת מאחר כי על אף ואנו מחפשים לרוב דלת איכותית ויפה אנו מחפשים גם דלת שתהיה מבודדת רעש כך שנוכל להתנתק מרעשי היום ולהירגע. חומרי הדלת – גוף הדלת, המילוי והציפוי שלה – הם אלה שיקבעו את איכות הדלת, את רמת העמידות שלה ואת רמת הבידוד האקוסטי והתרמי, כפי שמסבירים בחברת שערי ברכה, החברה המובילה כיום לייצור ושיווק דלתות פנים. בחברה מסבירים כי בעוד שבשוק קיימות סוגים רבים של דלתות פנים, הדלתות הנפוצות ביותר היום מורכבות ממסגרת עץ אשר מודבקת בין שני לוחות מצופים אשר ביניהם קיימת שכבת בידוד מחומרים שונים. אך הפרמטר החשוב ביותר הינו רמת הצפיפות. חשוב לזכור: דלת שאינה מבודדת מבחינה אקוסטית, מרגישה למעשה כמו דלת פתוחה אשר עלולה לגרום לכך שרעשים ייכנסו לתוך החדר, מה שיגרום לאווירה לא נעימה כמו גם תחושה של חוסר הגנה בחלל.

פרטיות

דלתות פנים – מילוי מבודד רעש

המילוי הסטנדרטי כיום אשר מיוצר לדתות פנים הוא באמצעות כוורת קרטון. ככל שהכוורת צפופה יותר כך הדלת איכותית יותר ועמידה יותר. מילוי איכותי יותר הוא הפלקסבורד – לוח העשוי מסיבי פשתן ועץ דחוסים אשר מספק חוזקה, בידוד אקוסטי ותרמי, עמידות בפני מזיקי עץ ועיכוב בעירה. הפלקסבורד כבד יותר באופן משמעותי, אך למעשה מדובר במבודד רעש מושלם. דלת במילוי פלקסבורד מתאימה מאוד לשימוש בחדרי שינה, היכן שנדרש איטום טוב מפני רעשים, כאשר דלתות במילוי כוורת יכולות להתאים גם הן לכל חדר בבית למעט חדרים בהן אין צורך בבידוד כמו חדרי שירותים או חדר ארונות, והן כאמור, קלות יותר.

מעוניינים לרכוש דלתות פנים מבודדות רעש בהזמנה אישית? פנו בהקדם לחברת שערי ברכה, אשר מייצרת ומשווקת דלתות פנים מעוצבות ודלתות כניסה בכל עיצוב וגמר ע"פ טעמו האישי של הלקוח. תהליך הייצור האישי של שערי ברכה משלב את איכות הדיוק של פסגת הטכנולוגיה עם יד מכוונת אישית של טובי הנגרים בישראל, וזאת על מנת לספק ללקוחות דלתות ייחודיות בסטנדרט בגבוהה ואיכותי, מהטובים ביותר בשוק הישראלי כיום. כל דלת זוכה למגע אישי, צביעה רב-שכבתית ידנית ועומדת בבדיקות איכות מהמחמירות ביותר אשר קיימות בשוק. פנו בהקדם לקבלת הצעת מחיר וייעוץ מצוות המומחים של שערי ברכה כדי שגם אתם תיהנו מדלתות פנים אשר מותאמת לטעמכם המדויק.

למידע נוסף:

https://www.sb-doors.co.il/%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D

תוכן עניינים